PETIT VAILET

Aquest tema és una versió excessivent lliure de la popular nadala que tots coneixereu com a: "Xarrampím", o "El Petit vailet". El nostre petit vailet vol dibuixar a diferents llocs del món petits vailets com passen el Nadal. També a la terra de Jesús molts infants, molts petits vailets rebran bombes per reis mentre aquí seguim esperant l'efímer regal del comsúm.

La colla del NADALET us presentem el VAILET PROTESTA per reivindicar que per Nadal, Jesús és el millor regal. Tenim un Déu que plora quan veu que fan els senyors de la guerra pels carrers on va crèixer i jugar amb la seva família...


Nadalet 2006
 



XARRAMPIM

Jo soc el petit vailet,
           mim
no sols petit també eixerit.
SOL
Sóc de la franja de Gaza
mim            lam
i entre runes jugo a fer el soldat.
            DO                 SI7       mim

Duc buida la carmanyola
fent la cua on me l’ompliran.
Després l’haig de repartir entre 13
Però avui sens bombes perquè és Nadal

XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIA,
mim
XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIÓ,
SOL
XARRAMPIM QUE M’AGAFA L’ALÈRGIA
mim                                        lam
SI DE LLUNY MIRES TOT AIXÒ
DO                  SI7 mim

XARRAMPIM…
XARRAMPIM LES TARGETES NO EM SALVEN
SOLS L’AMOR QUE DONEM TU I JO.

Jo sóc el petit vailet:
a les butxaques pols de desert.
Aquest vespre m’espera embarcar
Per fer un joc de nit al mar.

Jo sóc el petit vailet:
de les faveles vull ser el rei.
Armats i al carrer amb la colla
a cut i amagar juguem esquivant trets.
  
XARRAMPIM…

Jo sóc el petit vailet,
fill de pares occidentals.
M’espera un allau de joguines
amb les que hauré de jugar sol.

Sovint miro per la finestra
quan em canso de jugar a la “play”:
penso si en algun racó del món
hi ha algún altre vailet com jo.
XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIA,
XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIÓ,
XARRAMPIM LES TARGETES NO EM SALVEN
SOLS L’AMOR QUE DONEM TU I JO.
XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIA,
XARRAMPIM, XARRAMPIM, XARRAMPIÓ,
XARRAMPIM QUE JOSEP I MARIA
TENEN UN PETIT MINYÓ.